loading...
دانلود برترین اپلیکیشن های اندروید
aligharaei بازدید : 45 پنجشنبه 1392/06/21 نظرات (0)

با عرض سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز.

جا داره از همه ی کاربرا و دوستانم تشکر ویژه ای کنم که تو نظر سنجی شرکت کردن و به من کمک کردن که سایت رو به روال عادی و قبلی خودش برگردونم یعنی تمام مطالب دوباره برای افرادی که عضو سایت نیستند هم قابل مشاهده و استفاده هست.دوستان درباره ی اینکه من علاوه بر مطالب اندرویدی مطالبی رو خارج از موضوع اندروید میخوام تو سایت بزارم (کتاب های درسی,در رابطه با کامپیوتر و ویندوز)در نظرسنجی شرکت کنید تا اینکه من بتونم باب میل شما سایت رو اداره کنم و شما هم رضایت کامل از سایت داشته باشین.ممنوم

دوستانی که سوالی,پیشنهادی,انتقادی,مشکلی در عضویت,دانلود,یا هر چیزه دیگه ای دارند میتوانند از طریق "یاهو مسنجر" آیدی ali_gharaie360@yahoo.com رو ادد کنند و با من در ارتباط

باشند یا از طریق ایمیلم ali.gharaei360@gmail.com با بنده در ارتباط باشند.

*"نکته ای که لازم دونستم بگم"*:اینکه برای استفاده کامل از سایت از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید تا مشکلات احتمالی پیش نیاد برای مثال شما اگه با کروم وارد سایت شین نمیتونید نظری برای مطالب بزارید.

از اینکه وقت گرونبهاتون رو در اختیار بنده قرار دادین ممنونم.

به امید موفقیت♥♥♥

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا شما مایل هستید که مطالب خارج از موضوع اندروید در کنار مطالب اندرویدی در سایت قرار گیرد؟(از قبیل نرم افزار های کاربردی ویندوز و کتاب های درسی مقطع دبیرستان و والپیپر و ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 15,156
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    Yahoo Status by RoozGozar.com

    كد تعیین وضعیت یاهو

    ابزار پرش به بالا